August 6, 2012

:: majlis berbuka puasa ::









seperti setiap tahun
majlis berbuka puasa dengan staff Century
bersama customer, authority
juga golongan yang kurang berkemampuan
kali ini company jemput kanak2 yatim piatu & golongan orang tua

kali ini iftar di buat di KSL Resorts
jujurnya, memang tidak menepati citarasa lah
tapi sebab cuba untuk bersyukur, jadinya bedal saja lah
kalau macam tahun lepas di thistle hotel
memang tersangat lah puas hati
makanan dari hujung ke hujung
tapi yg kali ni, macam nak tak nak je chef masak
mak aku masak lagi sedap kot
paling fail soto
fuuhhhhhhhh
kecewa la sangat...
:(
ape pon..bersyukur dengan apa yang ada
huk huk huk

aku tak kuasa nak ronda setiap meja untuk bergambar
tak larat + malas
jadinya, pic nya hanya itu itu saja orang nya
hik hik hik hik
aku cabut awal juga
dalam pukul 9 gitu
malas la nak tunggu sampai selesai
lewat sangat...
*yang lelaki sorang itu adalah manager saya
muda. memang muda. dia bawah 2 tahun dari saya
^-^

hows your weekend?
chem ; macam mane majlis buke puasa?
ce cite..ce cite...


8 comments:

Emynz said...

Chef letih nak masak hahhhaa...

Weekend lepak umah layan kenit + resident evil revelation , hahhaa taleh blah an

Es hash ei Ka Ei en said...

nmpk tembam dah... ke sbb baju tu?? hahaha

jap nanti cite.. siapkan keje dulu..hikss

muda dah jd manager.. sama la macam kat TM ni..

rezeki rezeki..

-icha03- said...

mynz
serius weh
aku baru bercita cita;
nak makan byk2
sebab nye thn ni x jadi commitee
so..boleh la mkn dgn senang lenang
sekalinye..jadi gitu pule..
tensi..tensi...

chem
bz benar ni
hahahah
tu la kan..
rezeki masing2..
dia skrg da bawak skyline beb
fuuhhhhhh

Es hash ei Ka Ei en said...

dah kawen ke blm dia tu????
hahahahah..

Anonymous said...

gambar 1st & 2nd :- sapekah gerangan awek yg tidak bertudung itu selain tuan tanah..?? dah kawen ke? bleh ngorat x? huhuhu..

*sy single waktu weekdays*

.::WaNiE::. said...

adakah mata aku atau ko mmg nampak naik???

ke mata saya

ke gambar

ke kamera

ah !

-icha03- said...

chem
dah kot...
hahahaha

incik
tak pasal
semua dah taken yeee

wanie
mata kau x salah
aku mmg dah naek
sbb tu pic separoh jek
hahahahah
:p

.::WaNiE::. said...

ko pegnen ke cha >_<