August 10, 2012

:: stupid statement ::





berani sangat bagi statement
haaaa..
pe cite sekarang bro?
kasi potong laaaaaaaaaaaaaa...
hahaahahahahhaha







ape pon
tahniah pandalela
pingat pertama dari atlit wanita sejak dulu kala
hik hik hik
^-^



____________________________


:: UPDATE ::


oke.
dia dah minta maaf
kita maaf kan saje la ye
^-^

8 comments:

.::WaNiE::. said...

kehkehkehkehkeh

potongggggggggg

ape benda tah cakap besar mcm tu

nampak nau otak letak kat lutut
ada akal xnak pakai

tahniah pandalela :)

Es hash ei Ka Ei en said...

kahkahkahkah...

tp selalu org mcm ni dia buat bodoe je la..

xkn ah dia nk potong kot kan..

ckp² org tak ada agama.

-icha03- said...

wanie & chem
tu la kaannn
cakap lepas jeee
tuuuu
dia dah minta maaf
hik hik hik

.::WaNiE::. said...

yelah cha, maafkan mmg maafkan.

tp cuba fikir, kalau pandalela xmenang, makin banggalah dia bercakap kan?

haih.

-icha03- said...

wanie
betul juge ..
ekk ??
abes..
nak maaf kan ke tak ni?
hahahaahahah

Es hash ei Ka Ei en said...

maafkan dan doakan
ini kesilapan bodoe terakhir dia.
moga lps ni dia berusaha perbaiki diri sampai jd org yg tinggi ilmu. hehehe

Emynz said...

dah buat statement bangang oastu nak sedih, dasar attention seeker . eh emo hahhhhaa

md duan said...

haha..taw pon tkot..apa daa..sembang kencang sangat..