March 3, 2011

:: 3mac. 30 tahun ::



oke. umur dah 30 tahun hari ni
ape aku rasa? takde ape la. biase biase saje
umur akan meningkat tiap tahun. ape ade hal ? kan?

kalau tahun lepas, ade surprise untuk aku dari husband dan lain lain
tapi kali ni takde
cuma adek ipar aku kejut masa aku tido
dia bawak cupcake. comel kan?
tapi aku macam blur. lepas tiup aku tdo balik
lepas tu pukul 3 tersedar, macam teringat pasal kek
pukul 3 pagi makan kek befday sorang sorang
ah. so lonely. hahahha

doa aku, semoga tuhan panjang kan usia aku dan murah rezeki selalu
sebab banyak lagi benda yang aku belom capai
dan terpenting aku nak tengok aryan membesar
dan juga, dan juga moga aku bahgia sepanjang umur aku
tak kira la walau aku tidak punya banyak wang, kurang harta
tapi aku mahu bahgia
semoga aku dapat jadi isteri yang baik untuk suami
mummy yang baik untuk aryan
insyallah


"Selamat hari tua!!!"

9 comments:

afdni said...

slamat ari kertu dada!!

moge aper yg ko impikan sumer terlaksane.. ameeennnnnnn..

Anonymous said...

selamat eppy besday beb..

GUA SYG LU BANGET..!!

.::WaNiE::. said...

cantiknye pic

happy birthday dear

Intan said...

happy besday mummy aryan ..moga jadi mummy yg terhebat

^^AnGGun^^ said...

selamat hari diberanakkan cha :))
cumel la gambo tu..
cupcake pon kiyuttt

(o_0) said...

hahahaha.. ada gak eh surprise..
giler kesian mkn kek jam 3 pg.. apesal xkoling aku.. :p

♥naematulsaadahismail♥ said...

happy besday sis.
semoga dipanjang usia dan dimurah rezeki serta dirahmati Allah selalu.

-icha03- said...

ayuni
tenkiu
hahah

beb
sayang lu juge

wanie
tenkiu dear!

intan
tengs yeee

mels
semua pon kiyut yeee
hahaha

chem
klu call
mst ko smpai kan
ciiittt

naemah
tenkiu
<3

chik star said...

CHA HEPY BESDAY.
CET ! XMACAM 30THUN PON !
JELES AH !