March 15, 2011

:: aryan befday bash!!! ::










tiada apa yang dapat aku gambar kan
tiada apa yang dapat aku kata kan
selain dari rasa syukur
alhamdulillah
segala apa yang aku & chem rancang selama beberapa minggu ini
berjalan dengan lancar!
berkat doa semua, majlis berjalan seperti di rancang
cuaca cerah. santai. gelak ketawa. suka
apa lagi yang bole aku katakan? terima kasih tuhan
terima kasih kerana mendengar doa kami
terima kasih ya tuhan

terima kasih kepada semua yang hadir
terima kasih kepada semua yang sudi "sponsor"
terima kasih kepada yang membantu sehingga akhir majlis
terima kasih. terima kasih. terima kasih

kepada yang dijemput tapi tidak hadir
aku tahu kalian ade sebab yang tertentu
jangan rasa apa apa sebab aku maafkan :)
insyallah kite jumpa di lain waktu. ye?


5 comments:

Anonymous said...

dear chem & zam = thanx a lot.. Allah saje yg dpt bls jase baek korang..


Kakde = thanx sbb sudi tlg sam5 tgh mlm walo sok keje.. *tlg ader makne tuh* hauahuahau

kepada seme yg support atas kehadiran, hadiah, wang & tenaga kerja.. Allah saje yg mampu bls..

CikDibah ;P said...

wahhh...memang bessss \^___^/

chik star said...

hepy 1st birthday aryan. !

Es hash ei Ka Ei en said...

sama²...

yg penting syukur .. sukessss !!!

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

Happy bufday aryan!!

tak sempat nak men2 dgn die..
cepat sangat lelap [-(