March 25, 2011

:: nanges saje ::




encik suami takde. outstation smpai ahad
ke vietnam

so sekarang

aku rasa macam nak nanges
tapi dia takde untuk aku mengadu
untuk kate "dah, jangan nanges"

aku rasa nak marah marah
tapi dia takde untuk dengar
untuk sabarkan aku

aku cuma ade ruangan ini
korang nak nanges sama sama dengan aku tak?
:(

5 comments:

chik star said...
This comment has been removed by the author.
chik star said...

uhh jaohnye.

alos nape nak nges ni
xsyokla cha.

aryan kan ade.
:DD

Emynz said...

me sorang yang sgt susah nanges, tapi takpe nanti me pukul shem suh dia nanges on my behalf ok? keh keh dah jgn nanges :|

afdni said...

issyhh..naper sedey2 nie.. dah dah meh dtg umah aku..

(o_0) said...

dah jangan nanges..(ala² suara wawad.. aku tlg ckp boley.. ngeee)