March 23, 2011

:: kakde tunang ::


oh. lupa nak cerita. ari tu 19mac, adek ipar aku tunang
gigih betul aku buat mini pelamin
fail abes aku rasa. aku rasa la
tapi pengantin kate oke (kot nak sedap kan ati aku la) hahah
alhamdulillah semua jalan lancar

pada kakde;
arap sabar dengan dugaan di alam pertunangan ini
dugaan yang datang memang menguji kesabaran
aku harap kau kuat la nak hadap semua nya
ape pon kene bincang. pandai2 la nak jaga hati semua pihak
selamat mentabahkan diri. hahahha






foto snap by ♥FDM

5 comments:

(o_0) said...

faiz dah makin bsr eh.. nk lwn zam agaknye. :|

(o_0) said...

nice job for the pelamin.. ok la ada bakat ape :p

-icha03- said...

chem
kan kan kan
senang hati bini kt sblh kot

chem lg
bakat la sgt
mcm ke laut jek
hahahaha

(o_0) said...

tu la bini lak pandai masak kan.. wahh confirm klh zam pasni.. hahahaha...

tp aku pelik wawad mkn nasi giler byk tak juga membesar.. spesis kurus. syok btl.. skrg aku xleh geng dia dah.. berat aku dah cecah 58 lak ni :((

woit ada bakat ah tu.. tinggal kalo ada duit byk leh beli memcm lg confirm lg superb.. kan kan :>

janna said...

hehehehe.tenkiu kak. aku akan usaha yg terbaaaaaekkkk!! hahahaha