November 21, 2011

:: last weekend ::



baru masuk opis
maknanya baru nak update la kan?
cita cita memang nakupdate masa kat rumah
tapi sebab banyak sangat urusan nya
jadi..memang tak berkesempatan la

jumaat @ 18/11/2011

layan kan anak saudara yang datang
sebab desaru begitu dekat dengan rumah
sejak ada highway baru ni
jadinya, bawa mereka berpiknik la
hahah
sila layan gambar saje






petang nya
bawak si alia pula soping di jusco
sebab dia mau pulang ke uitm suda
sooo..banyak barang nak kene beli
huh


sabtu @ 19/11/2011

incik suami sampai
jadi, mintak tolong alia jaga kan aryan
pergi jemput suami di stesyen bas
terus berdating
di that's cafe @ jalan dhoby
suke sangat cafe ni
cun
tapi sebab incik suami tidak bawa kamera mantap
(sebab banyak sangat barang bawak dari kl)
jadi nya, kualiti gambar tidak begitu bagus
juga juga juga
si lappy sudah ada di pangkuan ku
oh indah nya
hahahaha

sila layan gambar
^-^







ahad @ 20/11/2011

ke sepupu kawen di belah pihak perempuan pula
hari tu belah lelaki di singapura
tak ada gambar sebab ramai sangat orang
tak kuasa nak naek atas stage untuk bergambar
hahahah

malam nya pula hantar incik suami pulang
sedey sebab kejap sangat
kesian aku. kesian aryan
tak tahu la hujung minggu ini jadi berjumpa atau tidak
tengok la keadaan


ape pon, weekend lepas pon meletihkan juga
kalian? bagaimana?
^-^

4 comments:

e!ya said...

wekeend aku spt biasa dengan anak2..xtvt banyak dok umah coz cuaca kurang cantek!! mmg dekat erk desaru dengan umah ko beshnyer leh la banyak aryan berenang selalu..

-icha03- said...

aya
seronok la ber-4 beranak
aku ni ntah bile nk dpt cantu lg
sorang kt sane
sorang kt sini
huhuhuh

dekat...dlm 20 minit smpai
klu dulu..
amboii..
jauh bebeno aku rase...

aryan ari tu suke tgk ombak
gelak beso dia
kali ni dia takot
asek pelok aku jek..
tak tau la nape nyeee

(o_0) said...

owhh dekat eh desaru tu..
patut la asyik kesana je
cuaca di cherating pon sgt indah..

afdni said...

daaaaaaaaaaa.. ko dah kurussssss.. jelesssss.. jeles oke!