November 10, 2011

:: penat..!!! ::



minggu ni memang betol betol meletihkan
bermula dari hari selasa ngadap jem
sungguh sungguh nak balik awal,
kunun nya nak tengok "soffiya" last episod
tapi nya tak sempat
letih gile

semalam petang jem lagi
lagi hebat
dekat 2 jam aku tersangkut
kereta pulak aircond tidak berfungsi dengan baik
badan peluh peluh
sampai rasa nak pitam
perot lapar
kaki gigil gigil
jerit jerit dalam kereta sebab seorang
tension sangat. nak nanges pon ada
sebab seriusly, aku takot aku pitam
itu je
rupa nya ada lori rosak
aduhai..
tapi tapi tapi
sampai rumah, tengok muka aryan senyum lebar
hilang semua letih dan rasa nak pitam tuh
^-^

tak sampai kat situ
pagi ni jem lagi
aduuuiihhh
betul betul menguji kesabaran
masuk ofis pon lambat
ramai budak budak yang lain pon lambat juga
dan rupanya, ada lori eksiden
tabah je lah. sabar je lah
kalau ikot rasa hati
nak aje balik rumah terus
kaki dah tak tahan betol

susah nya hidup sorang berdikari kat sini
kalau dulu, masuk kereta tidur
sebab incik suami drive
sekarang? jangan harap
nak pejam mata masa bersin pon takot
hihihi
dugaan dugaan


3 comments:

Anonymous said...

skang tau npe gua jerit2 mase jem tu kan.. hahahah.. padan muke

e!ya said...

masuk jer tv dlm keta ko..sure ko xbuhsan..hehehe

(o_0) said...

naik motor la :p