November 29, 2011

:: cuti maal hijrah ::

sebelum apa pon
aku nak ucap
"selamat tahun baru"
"salam maal hijrah"
semoga kita semua akan berhijrah kepada yang lebih baik
insyallah

______________________________


haih. tiga hari cuti, tiga hari la tak update
hahaha
ingat kan bila dah ada laptop sendiri,
boleh la update hari hari even weekend
tapi pon tak sempat juga rupanya
hik hik hik
bukan aku malas ye, tapi keadaan di rumah yang sangat sibuk
asek di dapur. di dapur.di dapur

hari sabtu siang pagi pagi sudah ke pasar
balik rumah kemas kemas kemas
then, rehat la sekejap

lepas tu sambung kemas bilik
sebab cadar sudah lama tidak berganti
jadi nya tukar semua
langsir dan cadar juga
oh..so pinky..!!! rasa hot pulak
hahahah





malam nya, ambil incik suami di larkin
baru sampai dari melaka sebab ade job di sana
itu pon dia sampai lambat
bas lembap kata nya
balik rumah. borak borak. layan incik suami
seronok sebab tak habis habis puji yang aku makin kurus
ohh.. yeahh
hahaha
tak sia sia aku berdiet


dan ahad pagi, mula lah bertungkus lumus memasak
nak menyambut orang jauh
nasib baik juga diorang sampai waktu lunch
jadi nya, sempat la nak memasak dan mengemas segala
itu yang aku cakap keje nye time cuti ni asek di dapur saja
sebenarnya keluarga belah bapak aku datang
nuuunnn dari langkawi sana
seronok la bapak aku sebab dah lama dia tak jumpa saudara mara

tak lama pon diorg kat jb. isnin pagi sudah pulang
mahu ke pahang pula
entah bila nak berbalas kunjungan ke sana
rasa nya macam jauh sangat la utara tu
alahai


setel je diorg semua pulang, sambung lagi kemas kemas kemas
alhamdulillah dalam pukul 1 gitu, siap semuanya
lega.
petang petang sikit baru keluar jalan jalan dengan incik suami dan aryan
niat di hati mahu bersoping, tapi sebab gaji tidak masuk masuk
aahh ..lupa kan je laa
benci betol!

begitu je la kesah cuti cuti aku
kalian? seronok? jalan jalan yee?

14 comments:

penyet said...

smlm kami pegi karaoke.. syok! gaji dah masyuuuuk~!!

-icha03- said...

wawawawa...
teman lama...
lama x nmpk..!!!!

karaoke?
cha dah lame btol tak pegi..
tgk wayang pon same..
dah dkt 2 tahun x masuk..
ni klu msk, mst jatuh tersadung sbb gelap
hahahahhaha

alaa...
gomen...
mmg la cepat..
eksen ahh..!!!

(o_0) said...

sejak bila lak agus kembali jenguk blog org ni..

aku pon dah gajiiiii yeeeeeahhhh

tp dah licin :|

(o_0) said...

syoknye org langkawi dtg.. mesti bwk byk cokelat eh :P

penyet said...

lame xnampak ekk? tula icha sombong skrg.. mane nak nampak .. :p

alaa tu pon first time icha.. dh lame jugak kami xpi menjak lahir amanda..

skali skala eksen...
*lame tul xjengok korang kat sini.. igt dh xaktif hehe..

e!ya said...

wahhh pinky kaler tuee..haaa sebab cik somi ko moooo balikkan coz tukar cadar baru muahahahahaaa..
nway mmg besh bila dpt jumpe sedara jauh niehh..

penyet said...

cepatnye shem licin.. lom ade anak lagi tu :| silap2 kene minjam ekekeke..

-icha03- said...

chem
diorg x bwk cokelat
diorg bwk ikan bilis satu kotak
bole wat stok setahun
hhahahah
byk btol...

tu la,
lame btol dia x jengok
igt dh lupe address blog kite kite

kau dh licin??
melampau ni..
melampau....
baru nak pow
huahahahahhahahaha

agus
eeehhh
kite pula yg sombong
fitnah ni..fitnah..!!!
huh
kitorg msh je aktif
tp underground la
kan chem kan..
hahahah

aya
tau xpe
*kenyit*
naik kan mood
hahaha..tak pasal je laa...

(o_0) said...

wahhh ikan bilis stok setahun..
dasatttt...

brp ramai dtg tu??? syok la bpk ko.

Agus :: kami masih aktif ..kdg kala.. tp ko tu asyik je hilangggg..


licin byr hutang la.. yg tgl duit utk mkn sampai hujung bln.. uhuk.

Anonymous said...

tiga HURI cuti.. << sile betolkan..

-icha03- said...

chem
ade la dlm 5 kereta
penug ruang tamu rumah aku..
ngan bilik dua..
hahaha
syok la dia..eksen wehh...

incik somi
sudaaaaaaaaaaaaa!!!!

(o_0) said...

mak ai 5 biji keta..
macam rombongan meminang dah ni.
bgs la diorg sanggup dtg dr langkawi..
jauh perjalanan.

moga ikatan persaudaraan kekal sampai bila².. nanti bila yg tua² dah tak ada selalu terputus ikatan yang muda²

Intan said...

dah kurus? aku jugak yg x kurus-2 huhhh pegnen lg baru tau hahaha

-icha03- said...

chem
itu la weh
ntah bile kitorg nk lawat diorg
jauh sangat laa
huhuhu

intan
tak diet, cane nk kurus
meh la diet bersame..
;)
preggy?
blom lagi
kau la preggy dulu..
sian mia takde kawan
hik hik hik