February 16, 2011

:: chopstick & ciki ::




wah. seronok cuti. rase malas betol nak kerja semula

hari tuh 14feb, ofis aku ada buat makan makan sempena CNY
waktu lunch hour. seronok betol lunch sampai 2 jam lebih
1st time aku ber "yee shang"
hahah...lawak jek. dah ah fail ber"chopstick"
bos aku kata, kene angkat tinggi tinggi tapi jangan sampai terkeluar pinggan
adoih..lawak jek aku rase. macam macam cara ye
bos aku siap ajar kitorg lagi cara2 memegang chopstick
lahabau betol bende alah tuh, entah bila aku nk terer guna
buat malu jek. hahahah. last last aku pakai garfu. lagi senang





"dengan budak budak ofis"
(aku sangat gemok dalam pic itu.huh)

semalam aku jumpa ♥akak kecik
dah lama betol tak jumpa dia. plan saje tapi tak pernah jadi
huhuhuh
sama jek dia kecik macam dulu
dah nak kawen da dia. teringat dulu selalu kongsi masalah sama sama
tak berkesempatan snap pic dengan dia
aniwei, selamat bakal menjadi isteri
insyallah, kitorg pergi nanti. tapi tak janji ye
ape pon, semoga semua berjalan lancar. semoge semua selamat
ailebiu ciki!!!

"dengan aryan di the curve"



korang pulak. ape bikin semalam? tido? :p

9 comments:

.::WaNiE::. said...

pegi jumpe bestfriend citer citer citer

hehehe

tak ghetiler pakai chopstick

-icha03- said...

wanie
gossip ek?
lame siot x gossip...
hahah

ko pon same x reti?
adoi..sekapal la kite... :p

(o_0) said...

aku pon xreti.. dlu pnh opis lama dlu sblm TM pnh gak la yee sang ni.. aku main tolak² je dgn chopstik tu.. wakakakaka.. main tipu..

semalam aku dok umah je terbaring kesakitan.. dari sabtu sakit.. isnin mc.. arini pon xbaek lg.

-icha03- said...

kenape?
ko saket ape?

(o_0) said...

demam batuk selsema..

(o_0) said...

eh br boleh tgk gmbr ko.. dah rebonding ambot semperna kak de nk bertunang.. huhuhuh

-icha03- said...

chem
baru nmpk skrg?
wah..ko x on9 fb ke?

(o_0) said...

fb? aku skrg kurang perasaan nk lyn fb .. tatau nape .. hehehe

-icha03- said...

chem
takpe
aku akn sll update sini
biar kau x bosan yee...
;)