February 22, 2011

:: ragam aryan ::




aryan sekarang dah ade perangai baru
sikit sikit nak mengamuk. sikit-sikit nak jerit
aku tak suka betul perangai dia yang satu tu
kadang kadang bila dah amuk, dia cakar cakar muka dia
hish, geram betul. kadang aku tepuk tangan dia
biar dia sampai nangis
dia lebih kepada dah pandai nak tunjuk perasaan dia. kot
kadang, bila aku lambat suap dia makan, dia jerit
macam dah lapar sangat
kadang, aku tak kasi apa yang dia nak, dia hempas badan dia ke belakang
arrhhh..geram sungguh!!
aku tak tahu la dia baran ikut sape?
mencabar betul jadi parents ni ye?

sekarang dia dah tengah tatih tatih
tapi kadang macam takut takut
dah sebelas bulan, tapi belum berjalan. hikss
sabar je laaa

kadang aku rasa dia manja sangat
lagi kalau dengan daddy dia
kalau kena tegur sikit terus nanges. dengan aku dia oke lagi
dia tau aku marah x sepenuh hati. kot
hihihiihihi





sape nak share pasal anak anak kalian? jom

6 comments:

(o_0) said...

huahuahuahua. saje nak gurau senda ngan parents dia.. nak anak kan.. kena la redha. heeee

-aku yg xdek anak-

Intan said...

mia lagi la, sejak lahir camtu tp aku faham dia kecik lagi dia x tau pape..aku cuba utk faham dia sebaiknya...nak tido ngamuk hempas-2 kaki,aku yg tgok neh nak tegelak pun ada..kdg-2 aku rasa kelakar...rasa x sabar nak citer kat dia apa yg dia dah wat kecik-2..cepat la mia besar mama x sabar nak tunjukkan video gelagat mia..

PenyeT said...

siapakah perempuan yg tidak memakai kain itu?

bAby_bEe said...

anak saya? belum lagi..

on the way ~ <3

-icha03- said...

chem
nanti
insyallah

intan
tu la kan...
bile sorang2 kat opis
teringat dia, rindu btol rase

agus
adik ipar saye
:p

bee
3 mac
weeeeeeee

Sweetalk2u said...

jgn riso sgt cha aryan lmbt jalan..
coz ank buah aku pn dh setahun sbulan bru jln..

sonok biler tgok dia t'kedek² jln :))