February 11, 2011

:: selamat ujung minggu ::



yeay. dah sampai ari jumaat. kau ada plan apa apa untuk hujung minggu ni?
macam aku, mungkin balik rumah mak mertua di batang kali
sebab dah lama sangat rasa nya tak balik
minggu lepas patot balik, sebab befday mak mertua aku
tapi pun x balik sebab sampai KL ari ahad

kakde + merangkap + adek + ipar; dia ajak mandi sungai
tapi aku x mahu kot, sebab air sungai sejuk sangat
aryan pon tak berapa sihat + masih batuk batuk
tapi memang dah lama x mandi sungai

incik somi pula kaki injured. main futsal
teruk juga luka nya. drive pon x larat
so, hujung minggu ni aktiviti pon ala kadar saja la kot
yang penting nak balik batang kali. nenek tu mesti dah rindu aryan. hikkss
kau? apa bikin minggu ni?

8 comments:

(o_0) said...

aku esok ada kenduri kat KJ..

last minute invitation.. pegi je la sbb dekat.

ahad igt mo stay rumah je.. xpon ke sentul..

mgu lps dah berhari2 ke sentul bila blk umah cheras rasa sunyi je..

nsb baik la umah mak dkt je.. heheheh anytime leh blk.

-icha03- said...

tu ah..
igt nk pegi visit chi
tp, mcm x jadik
ntah bile ye chem...?
haaihhh

best ah ko umah mak dkt
aku..aku...
huuhuhuh

(o_0) said...

itu la bila agaknye nk tgk chi ni..
aku ni serba slh la cha dgn zam tu..
chi tu kawan aku bkn dia.

mgu dpn oyin kawen.. clash dgn kwn opis dia.. aku ckp nk pegi oyin nye.. dia ckp ok je.. kalo pikir² sepjg kawen ni.. byk aktiviti melibatkan kawan aku je.. kalo kawan dia mesti ada je xjd pegik. adehhhh tak adil la plak kan..

aku dah serba slh ni.. nk pi oyin nye.. tp duet mcm xmengizinkan je.. pulak tu clash dgn kwn zam.. haihhh caneeeeeee

-icha03- said...

chem
aku pon mebi x pegi
mcm kau, duet x mengizinkan
nk buat cane chem
haaihhh :(

.::WaNiE::. said...

kemas rumah

heee

-icha03- said...

weeeee....rajen ah..
aku mcm nk cat rumah
tp entah bile....

janna said...

huh.menci asek x jadik mao mndi sungai. lame x berkelah rapatkan silaturahim. :( (komen kat umah ibu mase ko dlm bilik tdokan aryan)

.::WaNiE::. said...

kalau ko malas nak cat rumah ko

cuba ko cat rumah aku lak

hahahahahaha