February 10, 2011

:: planning ::

aduhaih. current mode:: tengah planning nak jumpa kawan lama
tapi haih. susah sungguh
kawan baik aku, dari jB; sekarang ni ada kat Kajang
tapi haih, plan dari 2 hari lepas
tapi x jumpa lagi cara nak jumpa
mula ingat nak jumpa malam ni
tapi memikirkan jem yang agak teruk, pastu nanti jumpa pon kejap sangat. so cancel
plan kedua ingat nak jumpa selasa, sebab tu cuti kan, tapi dia nak balik JB da
aku macam plan nak culik dia ari isnin malam
tido umah aku, then selasa anta dia balik kajang
arap2 plan yang ini menjadi la
tu pon kene bincang lagi dengan incik suami
arap ihsan dia ah. huhuh

aduhai. dah lama betol aku tak jumpa yana.
last jumpa masa cukur jambul aryan dulu kot
bulan 5 thn lps
selalu blk jb pon still x smpt jumpa
terok betol aku ni. senang sangat lupa kawan
moge moge dapat jumpa la next week
rindu sangat.

2 comments:

(o_0) said...

ko bkn lupa.. ko tak berpeluang.
insyaallah pasti nanti dpt jumpa .. dpt peluk ciom. sampai anak n laki ko lupe kejap ketika itu.. hahahahah..

aku doakn ko dpt jumpa kak yana.

-icha03- said...

huuh
mcm x menjadi la chem