February 21, 2011

:: macam macam hal ::





rasa, banyak sangat benda jadi minggu lepas
jumaat malam, cik suami gerak ke JB untuk photoshoot bersama incik paiz
sabtu tu, aku teman kakde ke SSF dan sri kembangan untuk cari bunga
ini semua preparation untuk mini pelamin kakde
hahah
memang lawak sebab macam macam jadi mase ari tu
salah jalan dan kemudian paling lawak, duit tak cukup
kah kah kah
pengalaman; arap kakde tak lupa jasa aku
muahahahhaha

lepas tuh, ujung petang aku dapat berita;
mael+merangkap+anak+saudara aku eksiden
haaaihh :(
teruk. kips dia berkecai
aku rasa dia bawak laju, tapi adik aku kata tak
tak tahu la macam mana jadik. eksiden pon kat depan rumah je
aku jauh; bila jadi benda benda macam ni, aku sedih
aku tak dapat tengok. aku tak dapat duduk sebelah dia
tak dapat nak peluk dia, sedih tak terbayang
haaih.. bila jadi benda benda macam ni buat aku risau
ini lah risiko aku kene amek bila duduk jauh dari family
aku arap, aku arap sangat satu hari nanti aku dapat bersama dengan family aku
entah bila aku tak tahu, tapi aku tahu, satu hari nanti aku akan kembali ke sana
insyallah




"kips yang tinggal kenangan :'("

hari ahad, anak saudara perempuan aku tunang
lagi sekali sedih sebab tak dapat meraikan
haih. tapi aku seronok sebab semua berjalan lancar
cantek. semua pon cantek
alhamdulillah
semoga dia dapat mengharungi waktu pertunangan dengan tabah
sebab, masa ini lah dugaan datang dengan hebat
antara kau tahan dengan tak je
semoga kekal sampai ke jinjang pelamin. insyallah
p/s :: pelamin dan solek; hasil keje akak aku.
diorg memang kreatif. nyesal x blajar dulu
kalau tak, leh wat bisnes kt KL.. huhuhuhu






petang semalam, sementara camera ada, apa lagi; amek kesempatan la
terjah ke tasik permaisuri dan snap
sambil sambil usha tempat nk buat party nanti
rasa nya dah jumpa tempat sesuai
moga moga, kalau jadi nanti, hujan tak turun. insyallah
oke. dah bole load. cantek tak FDM snap?



"antara pic yang di snap"

6 comments:

Anonymous said...

memang lawak sebab macam macam *jad* mase ari tu << hruf i tertinggal..

-icha03- said...

hahahhaa...
lu ni...!!!
aniwei,
tenkiu!!

.::WaNiE::. said...

boleh tak nak komen nice pic je hahahha


blur

.::WaNiE::. said...

ngeri la tengok gambar org eksiden

-icha03- said...

wanie
hahaha
bole jeekk ....

tu ah.. ngeri amat!!

(o_0) said...

ngeri!!!