December 28, 2011

:: rindu ::


jumpa ini
oh rindu nya
rindu bandung
rindu jalan berdua
rindu gelak sama sama
rindu mengadu cerita
rindu tidur sebantal
rindu makan sepinggan
dan terlalu rindu kan dia
kami dekat, tapi jauh
oh betapa aku rindu kau, kakak!

4 comments:

Emynz said...

tak penah sampai lagi bandung ...ramai kate best tapi hentah tak tergerak nak pegi. best eh

Es hash ei Ka Ei en said...

rindu gak bandung.. heheh
min ajak la daud pergi.

eh dah lama gak aku perasan ko jrg cite psl kak yana.
kenapa?? dia bkn kat tokyo ker??

-icha03- said...

myn
best
kalau byk duet
lagi best
hahaha

chem
tak
dia ade je kat sini
tapi entah lah
tak pernah tergerak nak jumpa
huhhuhuhu
:(

Es hash ei Ka Ei en said...

haihh
tu la yg aku realize.
bila ada berdekatan mgm tak terlintas pon nk jumpa.

bila berjauhan rindu aje...

aku dah biasa dah begitu.
ala mcm kita dulu la bila ko duk cheras. kannnn

hehehe..