December 21, 2011

:: sakit mata ::




mata tidak berfungsi dengan baik
entah kenapa, bangun pagi isnin mata macam bengkak
semalam dah mula gatal gatal
semalam dah mula rasa pedih
dan hari ini
mata makin mengecil
mata makin rasa mahu terkeluar
tak boleh pandang skrin komputer lama lama
semalam mahu praktis edit gambar pon tak dapat
air mata tiba tiba keluar jurai jurai
orang kata nak kena ketumbit
entah lah.
tapi gatal benar ni
rasa nak garu garu saje
tak bole tunduk lama lama
aku rasa macam bijik mata nak jatuh
kepala rasa denyut denyut
dengan selsema yang tak mahu pergi pergi ini

aaahhh.....!!!!!
oh. aku yang sedia sepet ini jadi begitu sepet
oh kenapa??

oke bai
^-^

7 comments:

e!ya said...

pegi laa kinik nnt dapat MC besh hehehe..wei ko still bf tak? klu still amik air susu tue ltk kat mata..

-icha03- said...

mc?
adoiihh
dah nk ujung bulan ni
keje banyak
nak closing lagi
hadoiiihhhh

masih masih
bole ke?
tapi,
ni bukan saket mata
ni mcm nk tumbuh ketumbit
bole ke?

Es hash ei Ka Ei en said...

aah aku ada dgr gak ketumbit bubuh air susu.

tp masa kecik aku dgr lagi melampau suh bubuh air kencing atau kencing lipas ...ewwwww


hahahahah get well soon. panas sbnrnye dlm bdn. minum air msk byk² oh ye ms bubuh air susu leh selawat dan bc al fatihah n mntk doa moga ianya dpt membantu memulihkan sakit. ramai org lupa buat ini.

Anonymous said...

lu mntak jantan bolong kencing kt mate lu jek

e!ya said...

ko try dlu..klu tak bkesan
ketumbit ko dah naik..
letak bwng merah kat ketumbit tue
org kata bg cepat pecah..
pedih kena thn skit laa
hehehe byk sungguh petua aku kan :p

Fafau De Craft ( Zana ) said...

*kuar topik lg
aku ada dedua nie..


http://www.thisnext.com/item/95B87F93/LamsonSharp-Sheet-Cake-Knife



http://www.google.com.my/imgres?q=cake+cutter&hl=en&sa=X&biw=1600&bih=785&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=wApug-VmubDzXM:&imgrefurl=http://fantes.com/cake-cutters.html&docid=UsQwIMqr2JBx3M&imgurl=http://fantes.com/images/21439cake_cutters.jpg&w=559&h=422&ei=GIrxTtfLMMXLrQeM0KX-Dw&zoom=1&iact=hc&vpx=305&vpy=158&dur=398&hovh=171&hovw=228&tx=153&ty=90&sig=108631441275702895525&page=1&tbnh=136&tbnw=184&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:1,s:0

Emynz said...

get well sooooon.. hahahaha kelaka komik tu